Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J61a84n 43R23á75ž

16. 10. 2021 19:16

Tesla "gigafaktory" už fyzicky stojí a nabírá personál. Má s akvizicí vhodných zaměstnanců zřejmě stejné problémy, jako trápí i naše firmy v ČR. Přečtěte si náborový inzerát, (https://www.tesla.com/cs_cz/giga-berlin) kde tento podnik nabízí novým zaměstnancům řadu lákavých benefitů.

0 0
možnosti
Foto

Právě to megalomanství Muskovo impérium jednou zahubí. V Evropě by stačilo, kdyby se elektrokáry přestaly dotovat a hned by se byznys s nimi jevil v úplně jiném světle.

0 0
možnosti
Foto

Dotace jsou nepřítelem prosperity.

1 0
možnosti
JK

J94a23n 86K44a30r52a30s92e73k

11. 10. 2021 23:07

prof. Harald Welzer upozornil na zajimavou paralelu. Kdyz pred 100 lety zavedl Henry Ford pasovou vyrobu automobilu, tak se jednalo o inovaci, ktera prinesla vyhody cele spolecnosti. Henry Ford nedostal tehdy zadne dotace a presto jeho inovace zpusobila, ze si ty auta mohli koupit i jeho zamestnanci a tim umoznil rozvoj mobility.

Elon Musk dostane miliardy na dotacich a jeho auta si mohou koupit je ti z hornich 10 tisic.

2 0
možnosti
VV

Je videt pani Zarska ze se nedivate na nemecke verejnopravni televize. Ta fabriky v Grünheide uz stoji, zatim z ni vyjizdeji jen testivaci vozy, ale od pristiho roku ma vyrabet pres pil milionu vozu rocne.

3 0
možnosti
  • Počet článků 68
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 254x
Je spoluzakladatelkou webu Mafinn, kde se po obsahové stránce věnovala edukaci laického publika v oblasti různých druhů investic. Jak sama říká, investovaní může být jasné, srozumitelné a dostupné pro každého, stačí vědět jak na to. I proto se rozhodla v oblasti finančních trhů směřovat svoji další kariéru na pozici analytičky ProfitLevel. V pozici hlavní analytičky brokerské společnosti ProfitLevel se věnuje tomuto tématu podrobněji. Zároveň pokračuje ve psaní odborných textů o kapitálových trzích do médií a na blogy.

Seznam rubrik